måndag 10 oktober 2011

Surfing och togafest

Idag hade jag min första riktiga surflektion, kl 9.30 på söndag morgon. Det gick bra och jag trivdes utmärkt i min nya fina våtdräkt. När vi var på väg ut i vågorna så sa surfläraren plötsligt "Såg du hajen? Den simmade alldeles bredvid dig!" HAJEN?! Nä den såg jag som tur var inte, men tydligen är det en väldigt liten och ofarlig haj, kallad Leprechaun shark, så det var ju tur, men det kändes ju ändå lite märkligt.

I fredags var det togafest här i I-House så det blev till att rycka bort sina lakan och försöka sno till dem till en någorlunda fin toga. Är hyfsat nöjd med resultatet. Det var väldigt kul på festen sedan att se alla roliga lakan som folk har, för det var ju inte vita togor som var det vanligaste som jag hade tänkt.

Jag och Frida

Alessandra, Kim (som båda bor med mig), jag och Rianne från Nederländerna

Rejält förkyld har jag också blivit, började så smått med halsont i torsdags och har nu brutit ut, typisk när jag har en full vecka framför mig med Taco Tuesday, min födelsedag på fredag, Sunday Supper på söndag och massa massa plugg!

1 kommentar:

  1. Hej Linda!Stort GRATTIS på din födelsedag! Hoppas att allt är bra - vi har ätit äppelpaj och tänkt på dig idag! Ha det bra och sköt om dig! Kramar från Tina och resten av Färgsolen

    SvaraRadera