tisdag 6 december 2011

Finals week

Denna vecka är det finals week. Jag tur(?) som har mina finals i slutet av veckan, det ger mig lite mer tid att plugga. Men många av mina vänner är färdiga på torsdag så det blir extra tufft att plugga på torsdag när de andra har fått vinterlov. Torsdag morgon har jag min första final, i sociologi, och sedan har jag i psykologi och management på fredag. Kl 18 på fredag är jag färdig och får jullov och då kommer också min kära Emma och hälsar på mig i 9 dagar! 

Just nu händer inte så mycket eftersom alla sitter och pluggar, jag sitter just nu med min take-home exam i min managementkurs och lyssnar på julmusik! Har inte riktigt velat erkänna att det är jul eftersom vädret gör att det känns som att det är september. Blir väldigt avis på er därhemma när jag hör om allt julmys! Så medan jag försöker motivera mig till att plugga till mina finals kan ni underhålla er med att se hur det ser ut där jag bor.

La Jolla Shores

La Jolla Cove

Great Hall vid I-House

I-House

I-Walk

I den här byggnaden bor jag, de där fönstren är in till mitt vardagsrum


Här läser jag min kurs i Organizational Leadership

Rady, helt klart finaste föreläsningssalarna på campus!


Goodies är ett populärt ställe för burritos och kaffe


Geisel Library



Black´s Beach







Nybörjarbräda....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar