onsdag 15 februari 2012

Absolutely fabulous!

Den här helgen har varit alldeles fantastisk! Det råkar vara så att Michelle, som jag känner genom Jonatan och Sussie eftersom hon praktiserade på Svenska konsulatet i höstas, frågade för någon månad sedan om jag ville följa med till Las Vegas. Hennes amerikanska pojkväns bror skulle bjuda sina kompisar på en trip till Vegas och sa att hon kunde bjuda med några vänner. Så då åkte jag, Sussie, Michelle och Victoria, en tjej från SACC, till Vegas lördag-måndag och fick flygbiljetter och hotell betalt. Vi bodde i en stor svit, ni kan se här hur vår svit såg ut. Bara badrummet är lika stort som lägenheten jag bodde i där hemma.Vi åkte limousine överallt, jag har aldrig åkt limousin innan så det var kul att se hur det var. Vi hade egen VIP-avdelning på klubbarna där fanns ett överflöd av champagne, drinkar, choklad och jordgubbar. Man fick till och med eskort av en vakt till toaletterna! Vi ville knappt lämna hotellrummet för det var så fint, så det blev ganska mycket häng där och vi fick beställa upp room service och allt möjligt. Det var en helt fantastisk helg och det var lite tråkigt att komma hem till IHouse...Så glad att Michelle frågade mig om jag ville följa med, det var jättekul att träffa lite nya människor, vi var ungefär 20 personer som åkte. En helt crazy helg var det, och vi var så trötta när vi kom hem, så värt det dock. Men det var inte jättekul att behöva sätta sig och plugga till midtermen som jag hade i tisdags...Men den gick okej ändå.

Room Service!












Inne i Caesars Palace





Det högra hotellet bodde vi på


Frukost!

En hel kvart lyckades jag iaf plugga!

1 kommentar:

  1. Ååååååååååååååååååååååh!!!!!!!! Jag vill också!!! :)

    SvaraRadera